Tuesday, March 2, 2010

~~~ Zzzzzzz ~~~

Salam...

Fewhhh, penat + ngantuk... Dah 2 hari tido lambat sebab banyak kerja... Plus sedikit bizi dengan kerja sambilan nih, terasa sakit2 satu badan...

At this moment, rasa cam nak balik Zzzz aje... Tersangat la ngantuk + letih sebab tak cukup tido... Please, help me...

Rasa cam nak tido je kat bawah meja dalam bilik ni. Boleh tak??? hehe... Tak pun lari jap tido dalam bilik bos???

Ish, tak boleh la kan... Ni kan time kerja, bukan time tido... Tak pa la, rehat nanti boleh gak baring2... Cepat la kul 1...

4 comments:

Ena said...

salam

Sib bek akak rase cam segar bugar pg nie..

sal wat kijer sambilan aper lak tuh? ehehehheeh

mamalieyna said...

woo siannya..lmbt lg kul 1 nya..apa kata tidoq ja bwh meja tu..ekeke..

~~*Ummi AFD*~~ said...

Kak Ena:

ok la segar bugar... sal ni macam tak tido malam je rasa...

hehe, tolong hubby buat bisnes kecil2an...

~~*Ummi AFD*~~ said...

mamalieyna:

keh keh keh... ikut hati mau saja tidoq bawah eja ni... tapi kan meja ni separuh ja, kang orang masuk bilik terus nampak... ehehe