Wednesday, March 24, 2010

Sedikit info...

Salam...

Sambungan entri tadi... (ke D.a.r.u.s.s.y.i.f.a)

Kepada kengkawan yang nak pergi tu, tak yah buat appointment. Terus je pergi situ. Nanti kat sana akan disediakan sebuah buku. Pastu tulis la nama, masalah dengan asal (tempat tinggal).

Nanti ustaz bertugas merawat tu akan panggil la nama ikut giliran dalam buku tu. Pasal bayaran pulak, terpulang le pada keikhlasan kita nak bagi banyak mana... Lebih kurang macam sedekah la. Tak nak bagi pun boleh... Tapi seeloknya bersedekah la kan...

Oh ya, kalau ada yang bercadang nak dapatkan rawatan daripada Tuan Guru, kena la pergi awal sikit. Sebab ramai yang cerita, kalau hari yang Tuan Guru buat rawatan orang tersangat la ramai. Ada yang sebelum subuh pun dah sampai. Siap solat subuh dekat surau yang berhampiran. Lagi pun waktu rawatan adalah dari pukul 7.00 pagi sampai 12.45 tgh hari je. Sebelah petang orang lain pulak - anak buah dia...

Ok la, tu la sedikit info yang saya nak share... Mudah2an dapat membantu sesiapa yang bercadang nak dapatkan rawatan kat situ...

Till then, as-salam...

6 comments:

Ena said...

bagus la sal nie.. hehehe..

sharing is caring..

nak cube juge pergi nanti.. :P

Siti said...

Terima kasih tuk info tu yer..:)

~~*Ummi AFD*~~ said...

Kak Ena:

hehe, hanya membantu apa yg patut jer...

~~*Ummi AFD*~~ said...

Kak Siti:

sama2... (",)

mamalieyna said...

bagus3x..bg info gini..mana tau diperlukan suatu ketika nnti kan..^_^

~~*Ummi AFD*~~ said...

Mamlieyna:

hehe, bak kata kak Ena, sharing is caring...