Tuesday, March 23, 2010

Bila saya boring...

Salam...

Sejak dua menjak ni, saya rasa cam tak dak idea je nak tulis apa dalam blog nih... Plus penyakit 'mim alif lam sin' melanda diri saya dengan dahsyatnya...

Dah tu, otak dah semacam tepu je semenjak kepergian bos saya ke UK... hehe. Bukan apa, punya la boring dok kat opis ni kerja tak banyak sangat. Biasanya sampai tak menang tangan buat kerja masa bos ada... Erm, lagi 2 minggu balik la dia... Pasni tak leh la goyang kaki lagi ye... hehe

Oh ya, hari ni nak cerita pasal apa yang saya buat time bosan2 kat opis ni setelah pening megadap PC ni... Jeng jeng jeng...

Apa lagi, kerja cut & paste...

Ni je la yg mampu saya fikirkan untuk mengisi masa lapang. Nak buat benda lain, tak dak bahan pulak... Dan hasilnya...


Tadaaa.. Ditampal disudut meja saya yang berserabut tu... hehe

Tak cantik pun, sebabnya lain yang saya nak buat, lain yang jadi... Tak pa la, janji ada la benda yang dibuat masa lapang2 nih... hehe

Ok la, tu je kot nak diceritakan... hehe... Nak taip panjang2 tak dak idea. Nanti la bila idea dah kembali ke asal saya story mory lagi ya.... Papaiiiiiiiiii

10 comments:

Ena said...

ok la tu sal.. ketif gak tu..

sal.. esok InsyaAllah baru leh pos sal nyer adiah tu sbb nyer akak asyik tertinggal sajork.. maklumla 2 hari nie asyik terkejar2 je.. hu3x.. sori ea!!!

opss.. leh kasi address opis tak? sbb akak nak anta pos laju.. kang x dak sape yg nak amik time dorg tu anto.. yer la sal kan keje.. hehehe..
anto kat email irdina201@yahoo.co.uk la ye.. email kpkk akak tu selalu x leh bukak.. yg aritu pun berjanggung nak bukakk.. hu3x..

Ena said...

sal.. ader kasi award tuk sal tau.. nanti amik yeh!.. blh check kat older post akak..

Unknown said...

Kak Ena:

Orait... temkiu... hehe

nanti kiter kasi add opis...

Erm, awrd tu kalo rajin nnti sal singgah amik kat blog akak, okey...

Siti said...

waaaa..kreatif sungguh....heheh...
siti kalau boring kat opis..mesti gi terjah blog org je kerjanya..hehehe..

Mek Rose said...

lawa la sal..
meh sini tulun kite wat kije if free sgt tu..agagagaga

Unknown said...

Kak Siti:

Tak la kreatif sangat pun...

Dah habis terjah dah, sampai pening nak muntak ngadap tenet nih... hehe

Unknown said...

Rose:

Boleh sajo... Meh pos ke sini, sal tolong buatkan... ekeke

Anonymous said...

hye u
i follow ur blog
pelis follow me too ya
:)

Anonymous said...

tolong kreatifkan meja saya pulak boleh?.. heheheh (",)

Unknown said...

Puan Suraya:

Eleh, ngada2 tul minah sorang ni... Meja dah cantik & lawa lagi mau dikreatif2kan ke???