Thursday, March 11, 2010

Saya menang....

Salam...

Tak tau nak bagi tajuk apa sebenarnya untuk entri ni...

Semalam saya MC sebab sakit kepala... So, hari ni baru sempat jenjalan ke rumah kawan2. banyak cerita yang saya ketinggalan rupanya... Dan tak sempat lagi nak tinggalkan komen... kepada kengkawan, satgi kalau saya free, saya jengah lagi ok... hehe

Pagi2 lagi masa check comment yg masuk, mata saya tertarik membaca komen dari Kak Ena, dia mintak alamat umah... Ingatkan nak hantar kad jemputan kawen hari jadi, rupanya saya telah menang contest cuba teka yang dia buat... wah, wah, tak sangka la pulak... saya sesaja je suka2 teka, tengok2 betul pulak tekaan saya... rezeki2... umpama 'orang mengantuk disorongkan bantal' la pulak... (ada kena mengena ke simpulan bahasa ni??? belasah je la... hehe)

Hari ni saya rasa sangat segar. Sakit kepala pun dah kurang sikit. Still terasa, tapi tak macam semalam la... Semalam saya asyik Zzzz aje. hehe. Ambil peluang bila dok umah sorang2... Petang2 sikit baru sibuk kemas umah & memasak...

Malam tadi pun Zzzz awal. rasanya kul 10 lebih dah hanyut. Konon nak tengok drama korea tu la. Last sekali, tv yang tengok saya... Sedar2 hubby dah balik dari main futsal. Saya pura2 tido, tengok2 tertidur betul... hahaha...

Pagi tadi kul 5 lebih dah terjaga akibat 'terlebih' tidur.... hehe.

Ok la, tak nak bebel panjang... Next entry pulak saya bebel lagi okeys.... Till then, daaa daaa daaa

4 comments:

Siti said...

Tahniah!!!...seronok siti baca ramai mama2 yang memang hadiah...

Umi, jaga kesihatan yer..semoga cepat sembuh...

Unknown said...

Kak Siti:

Tenkiu veru much... hehe. Rezeki mama2 la nih...

Okeyh, tq jugak...

mamaarifakeemaisy said...

Tahniah tau! syok aa akan dpt adiah..hehe..

tak sihat lg ke..? sian..

Unknown said...

Mamalieyna:

Tenkiu tenkiu... tu la, tak sabar lak nak tggu hadiah dari kak Ena nih... hehe

iye, sakit kepala kembali menyerang...