Wednesday, March 24, 2010

Dah jemu la...

Salam...

Dah breakfast ke??? Hurm, saya cam biasa la, minum susu + makan biskut... Badan pun dah kering cam biskut kering... heheh

Owh, pasal tajuk entri tu... Bukan jemu ngan sapa2 or hubby saya ye... Ekceli saya dah rasa sedikit jemu la nak minum susu ni... Baru je seminggu dok minum, dah rasa jemu... Tapi nak wat camna, nak tambah kalsium dalam badan, kena la jugak... Dan selagi tak pergi mencari pil kalsium tu, harus la minum susu setiap hari okeyh....

Dulu masa dari sekolah sampai la zaman bujang, kalau 1 mug or 1 gelas tu memang tak cukup. Mesti saya akan bancuh 2 kali (2 mug la). Tu yang membesar dengan sihat dan kuat tu... hehe

Tapi semenjak lepas kawin ni, adeh... Cam seksa je nak telan, macam nak makan ubat je lagaknya... Agaknya la kan, hormon2 lepas kawin ni dah mengubah kegemaran saya kot... Banyak la lagi yang dah berubah... Contohnya dulu suka sangat makan jagung, sekarang ni tengok jagung pun 'bo layan' je... Dulu suka sangat makan asam2, sekarang dah kureng...

Tapi tak semua la berubah. Ada satu yang masih saya suka dari dulu, kini dan selamanya... eceh... Iaitu tengok citer korea... heheh... Rasanya yang tu takkan berubah kot.... (",). And makan coklat... Biar la orang kata coklat ni menggemukkan ke apa ke, saya still sukaaaaa makan... ^_^

Ok la, nak sambung breakfast yang masih tak habis ni... Nampaknya terpaksa la saya buat macam dalam cerita P. Ramli - Belalang tu. Minum sambil tutup idung... keh keh keh...

Ok, papaiiiii.....

2 comments:

Siti said...

siti tak suka minum susu..huhu..mas apregnant pun siti tak minum gak susu..tak tau la nape..takleh masuk la kat tekak...

~~*Ummi AFD*~~ said...

Kak Siti:

Ye ke... saya boleh minum, tapi cam kalau tiap2 hari cam jemu lak... hehe