Friday, March 19, 2010

LAC REBRANDING CONTEST

Salam...

Wah, petang2 cenggini terasa teringin lak nak masuk contest. Tambah pulak hadiah yang ditawarkan sangat la mengujakan saya sebab saya memang sangat minat memakai shawl...

Contest ini adalah anjuran Leezan Alee Collection. Contest ni dibuat sempena penjenamaan semula LUVLEE_SHAWLS kepada LEEZAN ALEE COLLECTION. Untuk maklumat lanjut klik sini.

So, nak kena pilih la 3 hadiah yang ingin dimenangi (shawl) dan pilihan saya adalah seperti berikut :

LAC4


LAC5


LAC6

Saya sukakan himpunan koleksi Leezan Alee Collection kerana coraknya yang cantik, menarik dan da bomb. Sangat sesuai digayakan oleh sesiapa sahaja, ke mana sahaja dan bila-bila masa. Dan pastinya saya kelihatan lebih cantik dan comel apabila menggayakannya.

Teringat la pulak peristiwa suami saya hantar sms mengatakan saya nampak sangat cantik & cute bila memakai shawl. Terus teruja nak menang okey... hehe. Jangan marah ye, bila lagi nak puji diri sendiri.

Pertandingan ni tutup esok (20/03/2010) tau. So, cepat2 la join ok... Kepada kengkawan yang nak tengok koleksi  lain yang ada di Leezan Alee Collection sila la berkunjung ke blognya iaitu Leezan Alee Collection.

Ok la, wish best of luck kepada semua peserta especially diri saya sendiri la kan... hehe

Owh, terlupa pula saya. Saya nak panjangkan contest ini kepada :


Ok la kot... hehe

Till then... Papaiiii.....



4 comments:

Ena said...

Salam Ahad Sal,

nanti sudi2kan lah amik award + tag kat blog akak yeh!..
daaaaa..

Unknown said...

Salam akak...

okeyh, rajin2 nanti sal buat tag tu...

nABiL said...

la..dah expirt..xleh join la..huhu..

Unknown said...

Kak Bee:

tu la. len kali rajin2 jengok blog nih... hehe