Thursday, March 18, 2010

Tak tahan weiiii...

Salam...

Fuhhh, penat betul tengok reharsal tadi... Semua group best2 belaka... Group bahagian saya buat tarian Bangra (betul ke ejaannya ntah...). Kebanyakkannya buat tarian ala2 bollywood... Adeh, kaki ni rasa menggedik semacam je bila tengok orang menari... Pulak tu lagu rancak... Rasa cam nak naik atas pentas je join sekali... hek hek

Paling tak tahan bila dengar muzik zapin. Adeh, memang pantang le. Jenuh dok 'pedo' kaki ni dari bergoyang... Muzik lain boleh lagi, tapi kalau zapin, memang saya tak tertahan nak goyangan kaki... Seronok tengok orang nari zapin...

Tengah hari ni nak kena pecut ke K4 jap untuk membeli susu si kecik tu yang dah tinggal sikit. Nak pergi petang ni tak sempat lak. Nak amik si kecik tu lagi... Nak bawak dia pergi sekali lagi la tak boleh....

Ok la, bebel sekejap je... hehe. To Kak Ena, saya dah kasi la address umah saya. Saya sent melalui email yahoo akak. Kalau tak sampai jugak inform saya ye... nanti saya send semula... hehe

Ok, papaiiiiii.....

1 comment:

Ena said...

Miahahhaha..
goyang jangan tak goyeng..

sori la sal,
akak yg x alert.. kesian awak.. ok next week sal tunggu je lah yeh!.. insyaAllah.. :D