Saturday, March 27, 2010

Dah berkurun... hehe

Salam...

Rasanya agak lama dok peram tag & award ni... Bila dah masuk 2 orang yang bagi award ni, rasa cam harus menjawab secepat yang mungkin lak... Sebab tengok sana sini orang dah publish pasal award ni... Saya je ketinggalan kereta lembu... hehe

Award ni saya dapat dari Kak Ena - teratak milikku (org yg 1st bagi) dan juga Ezzah a.k.a Cik Puan Ezzah (2nd). To both of them, thanks ya... hehe

Sebelum nak amik award ni nak kena la buat beberapa perkara iaitu:

1. Thank & link the person that gave you the award. - dah settle

2. Pass this award onto 15 blogger you’ve recently discovered and think are fantastic

- rasanya ramai yang dah dapat... erm, nak bagi jugak le... kepada follower blog nih yang belum dapat award, sudi2 la amik ye... hehe

3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award - erm, perlukah??? hehehe


4. State 7 things about yourself.

S     - Simple tapi kadang2 sangat cerewet

    - 4?? erm, nak anak 4 orang... boleh ke??? hehe. Bukan la, saya anak yg ke-4.

S     - Sangat sensitif. Mudah menangis & merajuk.
   - Ada seorang anak & seorang suami... love both of them so much
   - Love my family so much esp mak & ayah
W   - Walaupun senang memaafkan kesalahan orang, tapi sukar melupakan...
A    - Amat obses dengan cerita korea / korean dramas

Ok, saya dah buat semua yang disuruh, dan sekarang saya dengan berbesar hati nak amik award dari mereka berdua... Taraaaaa...

Kasi besar sikit biar clear... hahaha

4 comments:

mamalieyna said...

hoho..ramai gk yg kasi award ni, tak ngmbik2 laeii..byk kija lak 1,2 hari ni..online kt umah, lembabs sket..huhu..

samalah kita, mudah memaafkan tp sukar melupakan! huhu..

Ena said...

eheheheheh..

tq sal.. ^_^

~~*Ummi AFD*~~ said...

Mamalieyna:

apa lagi, cepat2 amik award tu... hehe

hehe, ada persamaan...

~~*Ummi AFD*~~ said...

Kak Ena:

sama2...