Friday, March 5, 2010

W.i.n.t.e.r S.o.n.a.t.a???

Salam...

Entri kali ni bukan nak cerita pasal drama k.o.r.e.a   W.i.n.t.e.r   S.o.n.a.t.a tu tau... Cuma nak cerita pasal ada la sorang makhluk yang comel ni (ehehe, perasan la pulak) tengah kesejukan di tahap nak membeku...

Apasal ntah 2,3 hari ni saya sangat2 la sejuk macam dok dalam freezer ja... Dah la tu hari ni lupa nak bawak jaket lak... Menggigil2 saya... Kebas satu badan dah ni... Orang lain saya tengok steady je...

Saya ni sampai terpaksa pakai glove ngan apa ntah orang panggil yg macam selendang tu... kalau mafla kecik ja kan... Staf2 yang datang kat tempat saya asyik dok tanya "Sejuk ke??"... Adeh, kalau panas takkan la cheq nak pakai camni kak oiiii... Dah ghupe orang dok kat oversea lagi... hehe

Haisyhh, camna ni nak dok kat korea??? Camna ni nak pi jumpa my twin J.a.n.g   N.a.r.a  & S.o.n.g   H.y.e   K.y.o   tu??? Ehehe, berangan je lebih... InsyaAllah, kalau ada rezeki dapat la terbang ke K.o.r.e.a kan...

Setelah dok pikir2, mungkin lemak2 kat badan saya ni dah mengurang hasil bersenam minggu ni... hehe. Ni yang rasa nak try pi timbang berat ni... Berapa kilo pulak la turun... hehehe

Ok la, dah merapu meraban lak... Just nak share cerita tu aje... hehe. Till then, daaaaa...

Selingan:


Agaknya la kan, kalau M'sia ni ada w.i.n.t.e.r camna la saya ni nak survive kan... mau pakai baju sampai 10 lapis... ekeke

4 comments:

Ena said...

Sejuk yeh!.. alahai ciannyer..
akak kat sini bbrp arini biasa2 ajer.. x sejuk x panas.. ho3x..

Unknown said...

Kak Ena:
iye, sejuk sesangat sampai amik wuduk tadi menggigil2... hehe

ye ke, best la...

mamaarifakeemaisy said...

sejuk sgt nmppk gayanya tu..hehe..kalo eina, jap on jap off acon kt opis tu..seb baik kt tmpt eina tu cuma berdua je, leh ler bertolak ansur..bila rasa sejuk sgt mmg tokleh tahan, terpaksa off je acon..huhu..

Unknown said...

Mamalieyna:

memang sejuk. tapi masalahnya, kat sini aircond centralize, so kalau sejuk tak boleh nak buat apa la sebab satu bangunan suhu yang sama...