Tuesday, March 16, 2010

Dah ok...

Salam...

Petang2 baru nak bersiaran... Saya dah ok, cuma cam biasa la 'headache' masih terasa... Ubat pulak letak kat mana ntah... Cari punya cari tak jugak jumpa. Sure tertinggal kat umah ni...

Tarik nafas dalam2... lepas.... Ok, dah semangat sket...

Saya tengah keboringan ni, tak tau nak buat apa... Ekceli, bukan hari ni saja, dah beberapa bulan yang lalu. Semenjak bos saya ke UK untuk berkursus (dari Jan - April ni). Saya dah macam orang tak dak arah je dok dalam bilik ni sorang2. Kadang2 saya bukak le jugak pintu untuk tengok orang lalu lalang... Tapi selalunya pintu tu bertutup rapat le, baru privacy sket... hehe

Hari ni kat Bahagian saya ni sedikit sunyi sebab kebanyakkan staf tak ada... Diaorang pergi training menari untuk persembahan masa Majlis Makan Malam Jabatan saya nanti. Ada la jugak diaorang ajak, tapi saya malas nak join. Saya kata 'saya menari macam kayu'.. hehe. Padahal sebelum ni dah banyak kali pun join persembahan tarian.

Bukan apa, susah la nak beri komitmen dengan menda camni. Nak kena turun training tu la masalahnya. Kalau saya masih bujang, saya join aje. Dah berkeluarga ni aktiviti agak terhad. So, biarlah yang bujang2 je masuk. hehe

Kat luar hujan lebat sekarang ni. Baru je cadang nak singgah pasar malam. Nampaknya niat 'murni' saya terbantut la... Kalau hujan berterusan jugak, alamatnya kena masak le hari ni... hehe

Erm, lupa lak. Kepada kengkawan yang membaca entri saya semalam - 'baca sampai habis tau' saya nak minta maaf la kalau2 ada yang tersinggung.. Sekadar jenaka di petang hari... Jangan marah tau... Senyum2 la selalu sebab bila selalu senyum, awet muda... mesti mariiii (tag line M.A.M.U RL4).

tersenyum anda buat mungkin saya kurangnya-sekurang tapi ? kan semalam entri buat yang orang je belasah nak rasa anda Mesti (baca dari belakang)

Peace!!!!!

Ok la, banyak pulak membebel hari ni... Owh, dah nak balik rupanya... yeayyyy....

See u next time... Daaaaa

3 comments:

Ena said...

Daaa ok ye sal.. :D

akak x kisah.. x terase pun ngan n3 semalam.. kelakar aper.. ^_^

Unknown said...

Kak Ena:

Iye, dah ok sket...

hehe, tenkiu...

mamaarifakeemaisy said...

balik baik2x..

sesekali selitkan hiburan..layan saje..mana ada perasaan marah pun..lg terhibur ada la..^_^