Wednesday, June 30, 2010

** tak tau tajuk **

Salam...

Dah petang baru bersiaran... Biasanya lunch hour saya akan buat entri utk auto publish, tapi kan rehat tadi lepas makan terus Zzzz atas kerusi. Zzzz sambil duduk. Sakit giler pinggang ni ha... hehe. Padan dengan muka.

Hari ni rasa cam kureng sihat sket la. Macam nak demam je, seram2 sejuk... Sakit kepala pun belum hilang... Bagus, pekej yang menarik... hehe

Kalau esok senyap sunyi je, maknanya saya demam la tu... (bagitau awal2 lak, tengok2 tak jadi demam... heheh)



Ok la, dah nak balik nih... Cauuuu cinnnnn chiiiii... Papaiiii

4 comments:

Ena said...

alahai.. sianye sal.. akak ni pun baru je balik nie.. hehehe.. kemain lagi cuti arini kan!..

mrmm.. harap sal sihat la yeh!..

Aleeya said...

take care...mkn obat klo tak shat..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

Ye ke, bestnya cuti... Saya nak cuti... huhu

TQ...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Aleeya:

TQ... Ubat? rajin pi amik kat klinik tapi malas nak makan... hehe