Monday, June 21, 2010

Dah nak balik pun...

Salam...

Dah nak balik baru bersiaran ye... Walaupun bos saya cuti hari ni, tapi saya kena ganti orang... Tu yang senyap je....

Rehat pun, kalau biasanya saya ada buat entri tapi hari ni tak larat lak... Asyik dok bau makanan je, tergugat iman... hehe. Nak pulak tadi tengok kat blog Mamalieyna, dia bagi resepi ayam goreng berempah terus perut berdondang saya... ngeh ngeh

Cam tak larat je nak balik memasak hari ni... Aci tak kalau ajak hubby makan kat luar je... ^_^

Ok la, nak taip panjang2 dah nak balik nih. Nak pi amik si kecik tu kat taska lagi... Nak solat lagi...

Kalau panjang umur, esok jumpa lagi ye... Daaaaa

4 comments:

Ena said...

Sal,

akak kan kalo puasa buka bulan ramadhan, selalunya akak beli jer.. tak larat dah nak masak.. tapi kalo ok baru la akak msak.. hehe

Aleeya said...

tak larat masak ley beli hehehe, da jemu beli kita memasak balik ahahhaha

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

Niat di hati memang nak makan kat luar je, tapi kan semalam hubby dah masak nasik + beli sup sayur... So, tambah2 je la lauk... hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Aleeya:

Ye, betul tu... Kira macam plan A dengan plan B la ni... hehe