Tuesday, June 8, 2010

Award....

Salam...

Dah lama tak dapat award... hehe (bajet glemer la tu). Makanya hari ni saya dengan senang hati nak amik award ni dari Nieyla. Senang je, amik award tanpa apa2 syarat atau tugasan..... hehe. Thanks ya Nieyla...

"Terima kasih daun keladi, kalau boleh bagi la lagi..." (ayat orang tak malu... keh keh keh)

Jom la tengok apa award yang saya dapat... Taraaaaa....

Thanks again to Nieyla... muahhhhssss... hehe (kiss kat pipi tau, jangan pikir ke lain lak...)

** psss: masih ada 2 tag yang belum dijawab... tag dari CikPuanEzzah ngan Kak Ena @ Teratakmilikku. Erm, nak buat tapi asyik lupa je nak snap gambar untuk buat bahan... hehe. Jangan marah aaaa....

1 comment:

Aleeya said...

wahh dpt award, aku pun de hutang2 tag yg tk dibuat lagi huhuuu