Wednesday, May 12, 2010

Uwaaaaa.....

Salam...

Erm, nampaknya saya tak dapat nak berkongsi dengan kengkawan apa berita yang saya tunggu sangat2 tu sebab saya baru dapat tau tadi & ianya mengecewakan...


Apa nak buat, tak ada rezeki. Tapi separuh dari semangat saya hari ni hilang... Adeh... Dan saat ini saya rasa macam nak menangis je. Tapi memandangkan kat office, tahan je la... Balik rumah nanti 'qado'... hehe


Saya dah cuba untuk tak berharap sangat, tapi 'ter'berharap jugak sebab dah lama saya tunggu peluang ni.... arghhhhhh....



Harap2 lagi satu berita yang saya tunggu akan menggembirakan saya hendaknya... amin....

Ok la, nak ke toilet jap, nak pi 'buang' air mata... hehe. tak sempat balik rumah dah.... Daaaa....

10 comments:

Mek Rose said...

nape ni sal?
huhuhu..risau plak tgk si sal ni camni..uhuh nnti kaborkan ye ape yg berita mengeciwakan tu?

Ezzah said...

nape nih?
sabaaaaarrrrr....tuhan dah tetapkan ini bukan rezeki kita. mungkin ada rezeki yg lagi baik.

:)

Siti said...

Sal, sabar yer...ada hikmah disebalik kejadian. Maybe ada lebih baik Allah nak berikan...

Ena said...

Alahai apa la tu kan!..

ni pasal yg sl p interview aritu ker? ehehe.. nak gak neke tu.. wekekek..

sabar ye sal.. lom rezeki lagi la tu nampaknye..

nuRuL said...

Salwa...biter pe y wat ang keciwa tu??xnak share ngan kitorang kew??huhu..:(

Unknown said...

Rose:

Hehe, biasa la keciwa bila tak dapat apa yg diinginkan... nak share tu agak susah sikit la... hehe

Unknown said...

Ezzah:

ngeh ngeh, kisah budak keciwa tak dapat apa yg dia nak... Thanks for d advice...

Unknown said...

Siti:

Ok, tq... Mudah2an ada yang lebih baik dari yg ni... amin...

Unknown said...

Kak Ena;

Bukan pasal interview hari tu. pasal perkara lain...

Ok, tq akak...

Unknown said...

Nurul:

erm, terpaksa dirahsiakan buat sementara waktu... ^_^