Wednesday, May 26, 2010

Sejenak hati berbicara....

Ketika ini terasa seperti ada mendung di dalam hatiku...
Seolah2 awan hitam sedang menyelubungi...

Dan seperti biasa, titik2 hujan mula menitis di dalam hati...
Arghhh, bencinya berperasaan begini...
And yes,
I like walking in the rain, coz no one knows I'm crying...

Di saat ini, terasa seperti hendak terbang mengelilingi dunia...

Terasa ingin menelefon seseorang untuk meluahkan rasa...

 
Ingin sekali mengirim khabar kepada teman lama
yang jauh di mata apatah lagi hati...
 Apa kan daya, keinginan hanya jadi mimpi sahaja....
Oh, sangat mustahil dirasakan... 

Menghitung hari demi hari...
Cepatlah hendaknya waktu berputar.
Tak sabar rasanya menunggu penghujung bulan hadapan.


"Cukup lah sekali aku melalui saat-saat yang memilukan itu.
biarlah hari-hari mendatang menjanjikan aku
seribu satu kebahagiaan yang aku dambakan.

Namun... aku yakinkan diri
Tuhan itu Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Dan aku tahu
Ketabahan dan kesabaran
Akan membuahkan nikmat yang tidak dapat dinilai...."

 `` ~ lady salwa ~``

No comments: