Thursday, May 13, 2010

B.i.r.l.a.h R.a.h.s.i.a

Salam...

Selamat pagi semua...

Pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih la kepada kengkawan yang beri nasihat & kata2 semangat pasal semalam tu. TQVM...

Dan terutamanya buat hubby saya yang telah meniupkan kembali semangat ke dalam diri saya... (macam nak bagi ucapan menang award la pulak... hehe)

Alhamdulillah, saya dah ok hari ni... Dah kembali ceria dan bersemangat... Semalam pun ingat nak sambung nangis kat rumah. Tapi tak jadi lak sebaliknya asyik ketawa sebab hubby dok wat lawak je... ^_^

Saya memang camtu, sehari je sedih. Nangis puas2, pastu ok la...

Ada yang tanya, apa yang saya sedihkan & frust tu?? Pasal semalam yang saya sedihkan tu bukan sebab interview yg saya pergi dulu tu. Tu saya pergi temuduga tapisan keselamatan... hehe.

Ni pasal menda lain. Tapi tak pa la, yang sedih2 tak yah la share. Biar saya simpan je cerita ni...

"Dan kisahku yang masih panjang
menambahkan berat yang memandang
Lantas ku pendam, kuputuskan
Biarlah rahsia..."

hehe, nyanyi la pulak ye... Ok la, nanti saya update lagi... Papaiiii

** miss my little cute so much.... :(

6 comments:

Siti said...

hehe..cam nak nyanyi gak lagu siti nurhaliza tu...

dah ok yer...bagus2..lepas ni ceria2 selalu yer.

Yaya said...

wah siap nyayi2 lagi sure da ok ni kan..leh masok jgn lupa lirik season 2 gk ni hehehe

Unknown said...

Siti:

Jom nyanyi sama2... hehe

hehe, thanks ya...

Unknown said...

Aleeya:

hehe, tu la happy la sikit hari ni daripada semalam... Sebab sekarang ni tengah cuba fikirkan yg positif je...

apa kata jom masuk sama2... ehehe. tapi sore kiter tak sedap... ^_^

dakcik said...

ermm.ain tau nape salwa sedey..xpe..xde rezki..cube lg..:)
yg penting kuat semangat..:)

Unknown said...

Dakcik:

ye ke, wah hebat nih. bole jadi ahli nujum... hehe

ok, thanks ya...