Monday, May 10, 2010

Sekadar luahan hati yang terguris...

Kadang-kadang bila kita terlalu baik pada orang, orang akan ambil kesempatan ke atas kita. Kalau berlaku sekali dua tak mengapa. Tapi kalau dah berkali-kali hingga terasa diri seperti hamba, siapa yang tak sakit hati???

6 comments:

mamalieyna said...

adooi..sape yg dimaksudkan tu..hukhuk..tmpg sedih jer la..tak dapat nak tolong! sabar ye..

~~*Lady Salwa*~~ said...

mamalieyna:

Ada la beberapa org makhluk tuhan tu yang rasa diri dia macam 'tuan besar'...

tu la, hanya sabar je la yang mampu sal buat sekarang ni...

namakusuraya said...

hmm susah kan.. buat baik susah.. tak buat baik pun susah.. hmmm...

Ezzah said...

x pyh dilayan org gitu, buat sakit hati je.

eh, slmt hr ibu!

~~*Lady Salwa*~~ said...

Suraya:

tu la pasal... tak pa la, hari ni hari dia... esok hari mau pulak... hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Ezzah:

tu la kan, buang masa je dok sakit hati ngan org camtu...

makacih...