Tuesday, May 11, 2010

Sepetang dengan si kecik....

Salam...

Saja nak tempek gambar si kecik ni. Dah lama tak cerita pasal dia... Layan je la gambar2 kat bawah ni... Gambar2 ni saya snap masa dia tengah main2 kat rumah. Happy je, mood nak bergambar pun ok...

Masa ni saya tengah layan dia bermain. Ketawa mengekek2. Seronok bila ada orang dok layan... Sambil2 tu saya snap la pic dia...

Bila saya sebut... "Senyummmm"

Senyum tunjuk gigi... hehe

********************************************************************
Then, saya kata "Tengok sini...."

Ok, dah tengok...

*****************************************************************
Bila saya kata "Comelnya... senyum sket..."


Terus buat malu2 lak...

*************************************************************************
Saya kata lagi... "Senyum la..."

Terus bagi senyuman termanis buat ummi...

********************************************************************************
Pastu bila saya kata "ok la, ummi dah penat la. nak baring2 jap. faris main2 sendiri ye..."

Terus mengamuk2 ajak main lagi. Adeh...

Ni la aktivit hari cuti saya kalau tak ke mana2. Kena layan si kecik ni main... Abah pulak sedap dok Zzzzz... hehe. Apa2 pun seronok layan karenah si kecik ni walaupun kadang2 geram gak bila mai angin suka mengamuk dia tu....

6 comments:

Ezzah said...

ehehehe...itula ummi, sbb tuh kena bg 'kawan' kat dia. dia dh boring tuh x de 'kawan'

ehehehehe :D

~~*Lady Salwa*~~ said...

Ezzah:

eheheh... yo lah tu... sementara nak bagi 'kawan' tu nak kena layan gak dia main2... (alasan je ni... ^_^)

mamalieyna said...

hikhik..pandai pulak malu2 eh anak teruna encem ni,.. :)

*mmg syok layan telatah diorang ni, kalo tak tido, nak main saje..huhu..

~~*Lady Salwa*~~ said...

mamlieyna:

jangan tak tau, pemalu macam ummi dia... hehe

tu la, asyik main je. celik2 mata terus punggah barang mainan...

Ena said...

ekekeke..

malu2 miow kan! hik hik hik..

memg encem tol la farish nie.. sweet lak tu bile senyum.. :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

hehe, tu la pasal. tak tahan tengok dia buat malu2 dia tu bila org puji... hehe

makacih...