Thursday, May 6, 2010

Opsss....

Salam...

Dah makan ker???

Petang ni saya nak share satu cerita pasal pengalaman lucu saya... Aisyeh, asyik cerita pasal pengalaman je, sah sah tak dak modal nih... hehe

Just berkongsi pengalaman je, sebagai bacaan ringan untuk hilangkan boring or stress...

Al-kisahnya, kalau tak silap peristiwa ni berlaku tahun lepas. Masa tu saya ngan hubby plus si kecik Faris on the way nak balik ke kampung. Kebiasaannya, kalau balik kampung kami akan bertolak dalam pukul 1 atau 2 pagi.

Malam tu tidur dulu, pastu dalam pukul 1 bangun terus siap2 dan bertolak balik. Saya macam biasa la, mula2 tu mata terbuka luas lagi la. Makin lama, makin kecil la mata ni pastu terus lelap... hehe. Sian hubby drive sorang2...

Dan kebiasaannya kami akan berhenti rehat jap kat R & R Tapah. Masa ni la hubby tidur sekejap. Saya pun amik le kesempatan ke toilet. Masa tu memang dah tak tertahan la... hehe

Nak jadi cerita, masa tu parking kat R & R sebelah hadapan sangat lah penuh. So, husband saya terpaksa la parking kat bahagian belakang yang biasanya lori & bas parking kat situ.

Saya kalau dari parking belakang tu tak biasa sangat la dengan selok belok jalan nak ke toilet. Tapi memandangkan dan macam nak 'terburai' je, lari2 anak la sikit. Dan dalam keadaan mamai2 sket tu saya pun masuk la toilet tanpa melihat 'sign' kat dinding sebelah pintu masuk toilet tu...

Sekali masa saya masuk saya jadi heran "Apasal la toilet ni lain macam je... Ke aku yang mamai ni??". Ntah macam mana saya tertoleh dan nampak seorang lelaki dalam toilet tu...

"Alamak, aku dah salah masuk toilet!!!!". Apa lagi terus pecut keluar la. Nasib baik mamat tu tak nampak saya, kalau tak haru... Ntah2 dia menjerit saya lagi menjerit kuat la... hahahaha



Malu giler saya rasa time tu walaupun tak ada orang yang nampak (agaknya la). Terus hilang rasa mengantuk sampai ke kampung... ^_^

Memng lepas tu setiap kali saya nak masuk toilet, saya mesti tengok dulu 'gambar' kat sebelah pintu masuk toilet tu... keh keh keh... Dan saya akan pastikan gambarnya seperti di bawah sebelum melangkan masuk... ^_^



1 comment:

Anonymous said...

kah2,
aku pn prnh kena cam tu weh