Monday, May 24, 2010

Dah pun hari Isnin....

Salam...

Erm, pagi2 lagi masa check dekat list update, punya la banyak cerita yang saya ketinggalan. Nak qado rasanya akan mengambil masa...

Petang Jumaat minggu lepas saya pergi dengar ceramah. Tajuknya The Power of Positive Thinking: The Laws of Attraction. Kul 6.00 petang baru habis. Erm, lebih ke arah memberi motivasi. Lambat habis pun sebab saya tunggu tanyangan DVD motivasi tu sampai habis.

Bayangkan la masa pukul 5 petang tu, sorang demi sorang bangun sebab dah nak balik. Konsentrasi saya agak terganggu sedikit. Tapi saya tetap kuatkan semangat untuk tonton sampai habis sebab memang best giler (walaupun DVD tu dalam Bahasa Inggeris) dan sangat memberi motivasi.

Lagi pun saya difahamkan, kalau nak beli CD tu sendiri, harganya RM100++. Memang tak terbeli la... Last sekali masa lampu buka, tengok2 ada la beberapa orang (rasanya tak sampai pun 10 orang) yang tinggal termasuk la saya... hehe

Lepas dengar ceramah tu + tengok DVD tu memang rasa bersemangat dan bermotivasi la. Tapi bertahan sehari dua je. Hari ni terus je rasa 'bermotibasi'... (^_^). Agak2nya la kan, kena tengok DVD tu tiap2 hari kot... hehe

********************************

Pagi2 ni mood masih di awang2an. Jenguk blog kengkawan, ramai yang dok cerita pasal A.F ye...

Saya??? Hahaha, tengok separuh jalan je pastu Zzzz. Seriously, tahun ni saya tak ikut langsung A.F tu. Ntah, tak berkeinginan pun nak tengok. Tahu pun bila adik saya dok cerita.

Malam final tu pun saya buka sebab adik saya nak tengok. Kalau saya sendiri, maybe saya dah Zzz lebih awal atau tengok channel lain. Biasanya 103 or 701. So, kalau orang nak suruh komen ke jangan la tanya saya ye... jawapannya "No komen..." heheh.

Ramai jugak yang sokong si juara tu ye, termasuk la adik saya... Pastu tengah hari semalam siap dok tengok lagi ulangannya. Saya pun terpaksa la layan sama. Tau tak apa adik saya kata?? "Tengok yang ni berkali2 pun tak rasa jemu"... Ye ke? Ye lah tu... Apa2 je la....

Ok la, bebel panjang pulak pagi2 ni. Rasa lapar balik la pulak. Tadi dah breakfast pun kat rumah. Nampak gayanya, nak kena cari sesuatu buat alas perut la...

Ok, till then. Papaiiiii.....

3 comments:

Yaya said...

heheha af dah abes daaa, pasni layan imam muda laks :))

Mek Rose said...

wake up sal
wake up!!

ari senin mmg camni
seme mood celow..ehhe

Siti said...

hehe..siti tak tgk sgt AF...tgk akhir pun time ulangan...tu pun tgk gitu2 jerk..tak tau sapa menang..hahaha