Monday, May 24, 2010

Betul ke BIBIR TEBAL = S.E.K.S.I. ???

credit to : google

Salam...

Hehe, tajuk bukan main lagi kan...

Ekceli, saya pernah la terbaca dalam satu majalah ni (tak ingat majalah apa & bila), dah lama la. Kalau tak silap masa tu tengah study lagi.

Katanya, wanita yang berbibir tebal ni nampak s.e.k.s.i.  Ye ke?? Erm, nak komen pun tak tau la. Biasa la, setiap manusia ada pandangan tersendiri...

Tapi saya bukan nak kupas lebih lanjut pasal topik ni. Ada la kaitan sket2 ngan cerita yang saya nak bebelkan kali ni... ^_^

Sebenarnya bibir saya ni tengah 'menebal' atau lebih tepat lagi membengkak... Harus la tetiba teringat pasal artikel ni kan. Nampak s.e.k.s.i  ke saya sekarang ni dengan keadaan bibir saya??? hua hua hua

Kawan2 jangan salah paham ye. Saya tak dak la pi buat operate besarkan bibir ke, suntik2 ke, jauh sekali la bergaduh dan bertumbuk suami isteri...

Ni kisah pasal bibir saya telah mendapat ulser. Dah seminggu pun, tapi disebabkan tak letak ubat, makanya tak baik2 la lagi. Bukan apa, asyik terlupa nak beli bonjela je... Ada yg suruh letak garam je.. Oh no no no noooo...

Dah pernah cuba, tapi tak sampai 2 saat dah terloncat2 sambil menjerit. Pedih giler... Memang tak tahan...

Memandangkan ulser ni tak berapa mengganggu saya (tak rasa sangat sakit/pedih), tu yang lengah2 je nak letak ubat. Sampai membengkak la bibir saya ni.

Nak jadi cerita pulak, malam tadi si kecik tu tidoq punya la lasak. Sekali dia libas muka saya betul2 kena dekat bibir atau lebih tepat lagi kena kat ulser tu. Apa lagi, terjerit la saya. Sakit berdenyut2. Sekali saya bangun & tengok kat cermin, darah dah mula mengalir keluar dari ulser tu...

Memang pedih tak hengat je. Ada la rasa geram sket kat si kecik tu. Tapi bila pikir2 balik, dia bukan tau apa2 pun sebab dia tengah tidoq, hilang rasa geram tu... hehe

Pagi tadi bangun je tidoq, tengok kat cermin "Fuh s.e.k.s.i nya bibir aku..." hehe. Ini bukan s.e.k.s.i  lagi nih, ni dah seksa namanya. Seksa sebab sakit plus muka nampak pelik sebab bibir dah senget sebelah.

Tadi saya senyum pun control2 & cover2 je... Malunya la.... hehe

Ok la, terpanjang pulak cerita.

Petang ni nak kena bawak si kecik tu pi check up. So, tak ada la kat opis petang ni. Biasa la, selalunya memang la ramai umat manusia kat klinik tu. Last pergi hari tu sampai kul 5 petang saya dok melangut kat klinik tu... herm...

Ok la, till then. Daaaaaa....

10 comments:

syariza09 said...

auuuchhh..seksinya..
hai..salam perkenalan

mamalieyna said...

oooh ulser?..sakit wooo... mau leleh air liur kalo letak ubat tu..akak tak tahan..biasa diorkan jer sampai dia baik sendiri..huhu..

*psst bibir akak tebal ni, seksi eh..lalala.. =P

~~zaa~~ said...

salwa, letak je garam tu, cepat sembuh dia..tahan sikit pedih tu..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Syariza:

Salam perkenalan jugak. Thanks sudi singgah...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Mamalieyna:

Tu la, sal pun biasanya biar baik sendiri je. jarang2 la letak bonjela. tu pun kalau rasa rimas baru letak bonjela...

ye ke, kira seksi la tu... ehehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

zaa:

oh, tidak le saya nak letak garam... rasanya, pedih letak garam tu lagi sakit dari nak bersalin... hehe

Nurul Aida Abdul Rahman said...

uiikks..klu mcm me bibir comel sket ni mcm mane ek..x seksi la!!

~~*Lady Salwa*~~ said...

Nurul Aida:

Tak pe, jangan risau... Semua bibir memang seksi. Tak kira la tebal ke, nipis ke, sedang2 ke... ehehe

Ena said...

alolo.. ciannye..

sakit tu kalo kene ulser.. cam akak kan kalo kene buat2 tak tahu jekk.. pastu minum air bebanyak.. hehe

seksi cam bibir iwan AF7 tu kker? wekekekeke..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

Kali ni tak berapa sakit sangat walaupun ada 2 ulser di tempat yg sama...

Tu la, sal pun wat tak tau je. tak letak pun apa2 ubat... dah ok sket ni...

iwan?? tak perasan lak... hehe