Tuesday, May 11, 2010

Berdebar la pulak....

Salam...

Dah pun petang Selasa. Esok dah Rabu...

Sebenarnya saya tengah berdebar2 tunggu satu berita ni. Sepatutnya hari ni saya dah dapat tau. Tapi disebabkan mungkin ada masalah teknikal, telah ditunda dan esok baru la saya dapat tau...

Teringin sangat nak share kat sini, tapi memandangkan tak tau lagi berita gembira or duka yang bakal saya dapat, so saya putuskan untuk merahsiakannya buat sementara waktu... hehe (ngada ngada laks...)

Saya tak la berharap sangat. Bukan apa takut nanti kalau berita yang saya terima bukan apa yang saya harapkan, sure saya kecewa dan frust menonggeng. Tapi jauh kat sudut hati saya, ada la jugak berharap... hehe

Tapi kan kalau yang saya terima nanti adalah berita sedih, mungkin saya tak share la kat sini. Biarlah saya pendam je cerita tu & share ngan orang tertentu je... hehe

Moga2 Allah memberi yang terbaik untuk saya... amin...

Ok la, nak cerita yang tu je sebab berdebar sangat2 sampai tak keruan jadinya... hehe

Till then, daaaaaa....

9 comments:

Siti said...

berita apa ni...siti pun tumpang berdebar2 gak nih..he3

mamalieyna said...

weeei apa tu..kasi suspen jer kan..takpa2..if dpt berita baik, kongsi2 la secepat mungkin ye..! hopefully dpt la berita baik, boleh tumpang happy gak ^_^..

*berdebar2 gak ni..hehe...nyibuk jer!

~~*Lady Salwa*~~ said...

Siti:

Hehe, amik la sket rasa berdebar nih...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Mamalieyna:

hehe, memang nak bagi suspen. amin, mudah2an yang baik2 aje la yang sal dapat...

hehe, tak pa... tolong amik sket rasa berdebar ni...

TUKANG KATA said...

suspen abes..

:)

share la kat sini..teringin nak tau..hehe

Ena said...

hehehe..

apa la tu kan..

hope seme yg ok2 aje la ye.. :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Tukang kata:

Memang teringin nak share, tapi kan rasanya nanti la kot... hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

Harap2 camtu la... ^_^

dalila said...

aduuhhhh.. aku lak yg bedebar... tgh menunggu sesuatu gak ni..