Friday, May 7, 2010

Sekadar berkongsi info... Wallahhu'alam...

Salam...

Selamat pagi semua... Eh, dah nak masuk tengah hari pun...

Sebenarnya saya nak post entri lain pagi ni, tapi memandangkan mood untuk meneruskan penceritaan dalam entri tu kureng, makanya terperap la dalam draf buat sementara waktu... hehe

Tadi masa ziarah 'rumah' kengkawan, saya tertarik la dengan satu entri yang dibuat oleh Kak Ena@tertak milikku pasal 'Zina akan berterusan walaupun dah diijab kabulkan'...

Tertarik nak share la sedikit info pasal ni. Saya sendiri pun tak arif, tapi sebab saya pernah jugak dapat email pasal ni dan saya ada la buat sedikit research pasal perkara ni, so nak share la apa yang saya tahu melalui bacaan saya dan apa yang pernah diberitahu oleh orang kepada saya...

Kalau kawan2 nak tau lebih lanjut pasal perkara ni boleh baca kat sini sebab kalau saya nak copy & paste memang sangat la panjang. Ustaz Zaharuddin ada huraikan dengan detail pasal hal ni dan cotoh2 hadis pun ada. Dan ada jugak dia jawab soalan susulan pasal isu ni. Boleh baca kat sini. Elok baca kedua2 artikel ni supaya lebih paham...

So, sila2 & rajin2 la berkunjung ke website Ustaz Zaharuddin sebab banyak lagi isu agama yang ada di situ. Boleh tambah pengetahuan kita pasal agama.

Ok la, selamat membaca. Wallahhu'alam...

p/s : Kak Ena, sorry ye... Bukan nak kata email tu tak betul... cuma berkongsi info yang ada. Wallahua'lam...

4 comments:

mamaarifakeemaisy said...

bakal terjah jap g ni..nak ambik tau gak hal2 agama camni..kan..

sharing is caring!

Siti said...

huhu..nak baca la jap lagi...yer la..kalau dpt email, elok juga kita kaji selidik kan

Unknown said...

mamalieyna:

terjah jangan tak terjah ye... hehe

Unknown said...

Siti:

betul tu. kena tengok dari pelbagai sumber, mana yang baik jadikan tauladan...