Thursday, May 6, 2010

Hehe...

Salam...

Curi2 masa kejap. Ekceli saya tengah ada kursus kat Parcel B sekarang ni. Lari jap balik opis sebab ada kerja sket.

Sambil buat kerja sambil jenguk blog. Nasib baik tempat kursus dekat la jugak. Dalam 10 minit je dari office saya. Bos pesan suruh tengok2 surat masuk takut ada yang urgent.

Sekarang tengah break sampai kul 2.20 jap gi. Ingat nak makan tadi, tapi barisan untuk amik nasik tu punya la panjang sampai keluar dari pintu dewan. Bila memikirkan nak kena balik office lagi, mana nak sempat nanti terus saya amik air ngan makan buah je. Pastu terus zasss balik ke office...

Ok la, nak cakap tu je... hehe. Dah sediakan dah auto publish entri untuk petang ni... hehe. Ok, daaaa....

4 comments:

mamalieyna said...

uuihh sempat saje pn sal ni..hehe..

Ena said...

heheh..

sempat lagi tu yeh!..

akak tak sempat la.. walaupun hp boleh wifi.. tp tak sempat nak bukak blog pun..

khusyuk betol ngan kursus kali nie.. :)

Selamat berkursus buat sal juge la ye.. :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

mamalieyna:

semestinya... hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

Sempat sangat2 sebab rehat 2 jam... hehe

Ok, tenkiu...