Wednesday, May 12, 2010

Semangat yang h.i.l.a.n.g......

Salam...

Selamat pagi semua...

Kenapa ya, hari ni rasa cam kurang bersemangat la... Fikiran pun rasa maca melayang2 je. Tubuh badan kat office, tapi fikiran kat rumah... herm.

Risau jugak, kang jadi macam hari tu. Lain yang bos saya suruh buat, lain yang saya buat... Salah sendiri sebab masa dapat arahan fikiran dok melayang2...

Ok la, nak jenguk blog pun tak semangat nih... Till then, papaiiiii...

** Adakah ini semua gara2 saya masih belum dapat berita yang saya tunggu sangat2 tu???

2 comments:

mamalieyna said...

oooh..debaran masih beraja dihati la ni..hope dpt berita tu cepat! :p

~~*Lady Salwa*~~ said...

Mamalieyna:

tu la kan, bila la nak dapat tau ni... sengsara rasa... hehe