Tuesday, May 11, 2010

..lalala..

Salam...

First sekali saya nak bagitau nih. Yang lagu semalam tu sekadar suka2 je tau. Kang jadi ajaran sesat lak sebab bagi perempuan yang dah kawin, kunci syurga bukan pada ibu dah, ada pada keredhaan suaminya. Thanks to DDrfauziah atas komen & ingatan yang diberikan... Risau jugak saya orang salah faham tulisan saya...

Lagu tu saya suka dengar bila teringat kat ibu saya... hehe

Juga nak ucapkan terima kasih pada kawan2 yang beri nasihat tentang masalah tangan saya tu. Terima kasih sebab ambil berat.

Saya tak sempat pun lagi nak pergi check. Semalam masa balik kerja dah singgah klinik, tapi ramai pulak orang. Hubby pulak ada hal sikit petang semalam. So, maybe petang or malam ni baru pergi.

Sakit tangan saya pun dah berkurangan. Cuma bila nak pegang mug & munilis tadi rasa sakit sikit la, macam otot menegang. Hopefully, tak ada apa2 la.

Ok la, daaaa....

2 comments:

Siti said...

moga cepat sembuh yer sal..nampakc am sennag hati jer hr ni...haha

~~*Lady Salwa*~~ said...

Siti:

hehe, senang hati sikit je dari selalu... ^_^