Friday, October 29, 2010

Short N3....

Salam...

Dah petang pun... Esok cuti...

Saja nak bebel2 jap kat sini. Sebelum cuti2 selama 2 hari ni... hehe

Yeayyy, Ahad ni mak saya nak datang sini... best2... Kebetulan lak, En. Suami akan outstation next week... So, tak la risau sangat dok berdua kat rumah...

Sebelum ni dok terfikir gak nak pergi tumpang umah kengkawan ke, hehe...

Semenjak satu 'peristiwa' yang berlaku kat rumah saya baru2 ni, cam tak berapa berani nak dok sorang2... hehe

Nasib baik mak datang. Tu pun kebetulan je sebab ada hal sikit kat sini.... Tak la saya suni + takut nak dok kat rumah...

Ok la, selamat berhujung minggu buat kengkawan semua... Daaaaa

5 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

haa sib baik ade mak teman

ewahhh kan main faris

syariza09 said...

pa tu??/kisah mistik ker? story ler

Ena said...

hehehe..

baiknya landing faris tu ye sal..
naper sal, kat umah sal pun ada yg tak kena yeh!.. mai kita lak akat skodeng 'dia' heheh... akak hari2 dok cakap suh jgn kaco akak.. ishhh!! memg meremang je.. mrmm

mamalieyna said...

singgh xpress je ni.huhu..kalut hari ni! happy weekend! ^_^

IBU WAFIQ said...

salam kenal n jom kongsi stori mori yer..hehhe..