Monday, October 4, 2010

Fenin...

Salam...

Fenin... fenin... fenin...

Itulah yang dapat dikatakan oleh saya sekarang ni..

Kalau dalan citer P. Ramli - Madu tiga, salah satu dialog dalma citer tu "Ya Allah, macam2 penyakit ada dalam rumah ni..."

Saya lak nak buat dialog sendiri "Ya Allah, macam2 format borang yang ada dalam office ni..." hehe

Ni la masalahnya bila banyak sangat borang or format yang nak kena buat tiap2 bulan. Sampai saya naik pening menengok menda alah ni...

Sampai tak tau mana satu yang bos saya maksudkan. Borang itu ke borang ini...

Adeh, lama2 boleh mati saya dalam timbunan borang2 yang berlainan format nih... hehe (poyos je...)

Ok la, gtg... ada banyak lagi nak kena settle kan ni. Ni pun amik nafas jap jengah & update blog nih... hehe

Daaaaa.....

1 comment:

Fieza79 said...

seb bek sempat amik nafas..huhuu
mmg fenin kalo mcm tu...