Tuesday, October 12, 2010

Ish... ish... tak patut betul...

Salam...

Hari ni rasa macam ding dong bell betul... Perasaan bercampur aduk... Sabo je la...

Tapi satu je perasaan yang tengah dok membuak2 sekarang ni... Rasa tak puas hati... Memang tak patut betul la... Eeiii, sabaq ja la...

Tak patut, tak patut, tak patut, tak patuttttttttttt....

Apa yang tak patutnya??? Biarlah rahsia... ehehe...
Daaaa....

11 comments:

syariza09 said...

dah mcm siti nurhaliza ni....Biarlah rahsia

Ena said...

hohoho..

apa la yg tak patut tu kang..
tak pe sal.. sabar yeh!.. ;D

mamalieyna said...

alooor rahsiah pulak!

ihs mmg tak patut! =P

**sHiKinn** said...

memang tak patut pun..ehee buat2 tau jer la..

iftia said...

saya rasa saya tahu ape yang xpatut...

iftia said...

saya tahu ape dia..

~~*Lady Salwa*~~ said...

syariza:

lebih kurang la... kan saya ngan dia tu twin... ehehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

ha ah, tengah dok sabar la nih... hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Mamalieyna:

hehe, jangan marah aaa... sekali sekala berahsia...

memang tak patut pun kan...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Shikin:

ehehe...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Iftia:

kalau ida tau apa dia??? ce teka...