Tuesday, April 27, 2010

Owh owh....

Salam...

Dah nak balik pun... Langit kat luar masih mendung walaupun tadi hujan dah turun dengan lebatnya. Itu maknanya hujan akan bersambung lagi malam ini... Tak pa, hujan tu kan satu rahmat...

Erm, bermula esok sampai hari Jumaat ni saya tinggal berdua je dengan Faris kat rumah. Hubby kena pergi kursus... Adeh, satu perkara yang dari dulu saya nak elakkan. Bukan tak pernah dok berdua je dengan Faris, dah pernah la beberapa kali.

Tapi kali ni lain sikit sebab rumah dah bertambah besar, makin seram lak bila dipikirkan... Penakut betul la saya ni... hehe. Saya tak tau la camna nak laluinya esok. Kalau rumah lama tak apa lagi, keluar bilik nampak je semuanya sampai ke dapur. Rumah sekarang???

Dah la semalam masa saya tengah tidur dengan Faris kat bilik atas, tiba2 je dia menangis meraung. Pastu sorok muka dia bawah lengan saya. Saya pun terus jadi kecut perut. Dalam kepala ni dok pikir "apa la yang dia nampak"...

Terus rasa cam nak nangis je bila pikir camna nak dok 2 org je ni esok sampai jumaat ni... Ada sesiapa yg volunteer nak temankan saya & faris??? hehe

Saya dah plan awal2 lagi, nampaknya sepanjang dok berdua ni balik kerja terus makan, mandi, solat pastu terus 'bummm'.

Nampaknya saya haruslah tabahkan hati ye kawan2... Cepat la hari Jumaat... ^_^

Ok la, dah nak balik ni. Kepada kengkawan yg baru nak balik macam saya, hati2 ye... Papaiiii....

2 comments:

E-na Zarina said...

Salam...cam tu lah bila hubby xde kan...tambah lg kalau umah besar lg rasa takut sbb pandangan mata tersekat...apapun harap semuanya ok...

~~*Lady Salwa*~~ said...

E-na:

Tu la, rasanya kalau dok kat tingkat atas, memang tak turun tingkat bawah dah le sampai ke pagi... huhu