Wednesday, April 14, 2010

Celoteh ringkas....

Salam...

Selamat pagi... Dah breakfast ke?? Saya dah.. Hari ni ada sorang pegawai kat sini yang belanja staf2 bahagian saya breakfast. Makanan2 yang disediakan adalah makanan kaum India... Ntah nama apa ntah diaorang sebut tadi...

Boleh tahan la jugak... Ada jugak mee goreng mamak. Saya makan sikit je, tak kena dengan tekak. Tak snap pun gambar... Tapi kan lepas makan tu terasa pening sket la. Maybe tak sesuai dengan selera saya.

Ok la, saja je nak cerita pasal tu. Ada kerja sket nak kena buat. Nanti saya jenguk lagi... Daaaaaaa

6 comments:

Ena said...

huhu..ciannyer..
dah dibelanja tp tak kene pulak yeh!.. camtu la.. selera yg berbesa.. akak dah sarap ngan roti bakar jer td.. boleh la..alas perut..

Unknown said...

Kak Ena:

tu la, lain orang lain citarasanya... ye ke, sal pun balik tempat tadi makan roti je ngan air susu... hehe

mamaarifakeemaisy said...

org blanje mmg best..sekali tak kena ngn perut pulak..huhu..sian.. ni kalo mamaknye masakan, mesti tokleh g gak ni ek..

Siti said...

waaa..syoknya da org belanja mkn..huhu

Unknown said...

mamalieyna:

tu la, best je tapi tak kena ngan selera lak. rasanya masakan mamak cam roti canai tu boleh la. tapi kalau lain2 yg tak pernah dimakan tu cam susah sket la tekak ni nak terima...

Unknown said...

Siti:

Memang syok, jimat sket pagi nih... hehe