Friday, April 16, 2010

Mommies Blogger Award

Salam..

Petang ni rasa cam nak buat entri pasal award la...


Award ni diterima daripada Kak Ena @ teratakmilikku. So, sebelum nak amik award ni nak kena la buat menda2 kat bawah tu:

Thank and link the person who gave you the award.. post the above award in your entry too..
To Kak Ena, terima kasih daun keladi ye... Lain kali bagi lagi... hehe

List the date of birth of your first child and your following children.. add also their names..
Ada sorang je... Ahamad Faris Danish, dilahirkan pada 06 Julai 2008 (06/07/08)
Upload a picture of you with your children..


Tak ada la gambar yang latest... Ni gambar last year... Aci la kot ye... hehe

Pass the award to all mommy bloggers you know! Let them know k..

saya nak bagi kat :

Ezzah @ Cikpuan Ezzah
Siti @ teratakibu
nissa @ ummirania
ain @ mamaDQ
mamalieyna @ mamaarif
Rose @ pot pet mek rose
khams @ tentangkami
azlia @ mamaamsyar


Pastu dekat semua mommy2 yang kat luar sana tu...

8 comments:

TUKANG KATA said...

tarikh menarik..

6/7/08

:)

moga anakmu sentiasa menjadi anak berguna untuk masyarakat,agama dan dunia!

ameen!

Ena said...

Hehehe..

Thansk ye sal sbb sudi amik ward tu..

cute la dok atas kuda tu.. tak nanges ker fars naik tu? ehehe..

Ezzah said...

huhuhuh...tq...tq...tq.. :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kite dapat award ye..thanx sal..:-)

amboi..lawanye gambor ateh kude
che takut ..uhuhu

~~*Ummi AFD*~~ said...

Tukang kata:

hehe, menarik ke...


amin, mudah2an la hendaknya...

~~*Ummi AFD*~~ said...

Kak Ena:

Sal yang patut ucap tq... hehe

Tak nangis pun, siap lepas turun tu dia dok buat aksi macam dok atas kuda... hehe

~~*Ummi AFD*~~ said...

Ezzah:

Sama2...

~~*Ummi AFD*~~ said...

Rose:

Sama2...

hehe, biasa saja. nape nye takut... best apa. rasa macam nak suh hubby beli satu nak buat jalan2 dengan faris... hehe