Wednesday, April 28, 2010

Murah rezeki....

Salam...

Lambat pulak saya bersiaran pagi ni... Sebabnya tadi saya pergi Mesyuarat Agung Tahunan Kelab Jabatan saya... Mula2 tu macam malas je nak pergi sebab perut cam tak sedap lak pagi ni. Tapi gagahkan jugak la diri ni.

Dan saya sangat la bernasib baik, Alhamdulillah... Sebab tergerak hati nak pergi. Tau kenapa? Masa pendaftaran tadi saya telah diberi ini:


Nak tahu apa yg ada di dalamnya???



Waa, duit belanja makan pagi + tengah hari... Tak sia-sia saya dengar kata hati... hehe.

Pastu pulak, balik kat tempat tengok2 ada nasik lemak atas meja. Ada officer yang belanja makan tengah hari ni. Pastu pulak, bos saya bagi nasik lemak yang dia dapat tu sebab dia dah janji dengan member dia nak keluar makan tengah hari ni...

So, tak yah dah turun beli nasik dan duit yang dapat tadi boleh le simpan utk belanja esok... Alhamdulillah, ini la yang dinamakan murah rezeki... Amin...

Erm, yang tu je kot yang nak diceritakan tengah hari ni. Otak tak dapat nak diperah 100% sebab tengah lapar sesangat ni. Jenguk blog Kak Ena & Dalila tadi rasa cam nak meleleh je air liur tengok gambar nasik kerabu ngan nasik lemak... Haisyh...

Ok la, till then. Daaaa

3 comments:

Ena said...

dapat duit & nasi lemak? wahhhh.. rezeki betul kan sal ni.. dah la menang contest & GA.. bestnyerrr..

alahai ciannyer.. jgn tenung lelamer yeh nasi kerabu akak tu.. kompem meleyh.. memg nasi kerabu tu sedap.. heheh

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

Tu la, alhamdulillah... ^_^

Ye ker, nanti akak belanja saya ye makan nasik kerabu tu... hehe. Dah lama tak makan nasik kerabu...

Siti said...

wahh..ini sudah bagus..mmg rezeki sungguh la...