Tuesday, April 20, 2010

2nd time...

Salam....

Yeayyy... Sekarang ni saya tengah senyum sampai ke telinga.... ^_^

Nak tahu kenapa???

Saya dapat tempat ke-3 dalam Contest "Teka Gambar dapat hadiah" yang dianjurkan oleh Mamacira. Seronot seronot... (ala, baru 2 kali menang dah kecoh... apa daaa)

Tahniah jugak kepada kak Eina @ mamalieyna yang mendapat tempat ke-2... hehe

Nak tahu apa hadiah yang saya dapat? Sila klik di sini ya...

Ok, daaaaa

7 comments:

siti said...

sALAm ZiArAH...

tAhnIAh AtAs keMeNaNgAn TU...

Ena said...

Tahniah!!!

wat senyum lebar nampak nye ye!.. rezeki lagi ye sal.. :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Siti:

Salam... selamat datang... hehe

Tq....

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

TQ akak...

hehe, syoknya la. memang mengidam nak beli rantai tangan camtu... nampaknya rezeki la kali ni... hehe

mamalieyna said...

hikhik..mmg best kan..ptt la ari ni rasa nak senyum jer dr pagi..ghupenye nk dpt hadiah best! tahniah tau! ^_^

~~*Lady Salwa*~~ said...

Mamalieyna:

hehe, tu la pasal... dalam dok pening dengan kerja ceria la sket...

tahniah jugak... hehe

mast said...

salam..saya baca blog kamu..dah tengaok dah kamu dapat hadiah ape..congrats :)