Thursday, April 15, 2010

Dialog dengan perutku....

Saya : Eh, dah pukul 12.50 dah... Perut, perut... nak makan apa hari ni??

Perut : Entah la. Tak dak selera la. Rasa macam nak makan sesuatu, tapi tak tau apa dia...

Saya : Habih, camna nak cari kalau tak tau...

Perut : Tu la, teringin nak makan kat satu tempat ni, tapi kan tak kan nak pi sorang2. cam tak sesuai je...

Saya : Jap, tanya ngan 'big bos'...

Setelah beberapa minit berbalas sms...

Saya : Erm, nampaknya tak dapat la makan kat situ. 'big bos' ada hal...

Perut : tak pa la... (merajuk)

Saya : Apa kata tapau nasik kat cafe je...

Perut : tak mau la makan nasik. tak lalu. kalau beli nanti sure tak habis...

Saya : nasik goreng?

Perut : tak mau

Saya : Mee sup, bihun sup, mee kari? 

Perut : tak mau, tak mau, tak mau...

Saya : Habis nak makan apa ni??? Makan pisang goreng je la...

Perut : Ok la, daripada biar kosong je...


So, tengah hari ni saya makan pisang goreng je... huhu

5 comments:

Ezzah said...

huhuhuhuhhu...kemain ek perut demand. itu ini x nak...eheheheheh

:P

~~*Ummi AFD*~~ said...

Ezzah:

hehe, sama cam tuan dia jugak le... ngada2 sket bab2 makan ni...

Siti said...

adoiiiiii..sabor jer la..leh lak ckp ngan perut yer...

mamalieyna said...

huhuhu..ikut la kata perut tu...hikhik..

Ena said...

exceli akak pun cam sal.. selalu tak tau nak makan ape.. sudahnye makan roti or, biskut kering cicah air saje..

tp kalo rajin.. cuci mate.. jumpe la apa yg nak mkan lepas tu.. tp kalo tak jumpe gak yg berkenan kat mate & perut.. beli buah saje la jawabnye..

ciannyer!!
cepat la turun berat sal nanti.. hehehe..