Monday, April 12, 2010

Aksi si kecik....

Salam...

Entri pasal hadiah yang Kak Ena bagi ngan pasal balik kampung hari tu nampaknya masih terpaksa diperam sebab gambar masih dalam henpon... hehe.

Cuma nak tempek gambar aksi si kecik tu buat macam2 muka dari masa kecik sampai la ke besar nh... So, layan je la ye... Nak bercerita mood belum sampai....

Masa ni jalan2 kat B.u.k.i.t  M.e.r.a.h  L.a.k.e.t.o.w.n - masa ni zaman Faris suka amik gambar nganga mulut...


"Erm, ummi saya ni kedekut. saya minta belikan beskal pun dia tak nak... apa la... "


"Tak mau senyum selagi tak dapat beskal ni..."


Ponnn ponnn... Jom naik ketapi balik kedah...


Aucakkkk


"Ni la pas kerja ummi saya... Lawa oo gambar dia..." hehe


Ni pulak gambar port kegemaran Faris. Kalau saya dok kat dapur ke, pastu tiba2 rasa senyap sunyi je saya akan panggil "Faris, faris... Buat apa tu??" Kalau tak dak repons tu kena la cepat2 pi cari dia. Sure tengah buat sesuatu. Selalunya kalau dia senyap je, kat sini la dia lepak...


Diam je dia dok kat bawah ni... Tak sedar gambar di snap...


"Ha, buat apa tu??", terus toleh tengok kita..


"Faris tolong kemaskan rak ni... Ummi sibuk sangat kat dapur..."

Sekarang rak ni dah tak ada sebab dah patah. Ni gambar kenangan masa kat rumah lama dulu... Kat rumah sekarang ni dah tak dak pot yang best untuk faris nyorok2... kesian dia...

Ok la, yg tu je nak cerita petang ni. Gambar je lebih, cerita tak dak sangat... hehe. Ok, daaaaaaa

6 comments:

Ena said...

Maaaaiiiii!!

faris panjat & menyorok kat situ? heheheh.. Bijak bijak!!
sib baik x tinggi..
camner la leh masuk main nyorok2 kat situ kan!.. heheheh
tp cute la semua gambo2 faris tu..

~~*Ummi AFD*~~ said...

Kak Ena:

Ntah la, tengok2 dah sedap meniarap kat atas rak tu. tu la, nasib baik tak tinggi sangat, kalau tak bahaya...

hehe, masa kecik2 je. dah besar ni kurang sket... hehe

TUKANG KATA said...

comelnya si faris nih..

:)

tq jadi follower saya..sudilah kiranya mengambil award dari blog saya ya..tq!

mamalieyna said...

hehe...menghiburkan hati..sesekali tgk pic lama2 mmg best! dgn aksi2 comel si kecik kan..hehe..cam akak selalu gk baca previous2 n3 kt blog akak..sbb suka tgk pic anak kecik2 dolu..hehe..

macam2 ye farish...^_^

~~*Ummi AFD*~~ said...

Tukang kata:

Makacih... hehe

Sama2... erm, ok ada masa saya singgah amik ye... hehe

~~*Ummi AFD*~~ said...

Mamalieyna:

tu la, kadang2 tersenyum sendiri je bila tengok aksi2 dia... hehe

tu la, macam2...