Wednesday, January 5, 2011

So SaD...

Hari tu kita gaduh.
Saya main-main.
Awak ingat betul-betul
Tak tau nak buat macam mana lagi
Lantak awak lah


Semalam kita berselisih..
Saya buat dunno
Awak pandang saya
Saya buat dunno jugak
Degilnyer saya..


Saya nampak awak
Saya nak panggil
Tapi awak tak toleh
Sebab saya panggil awak dalam hati
Bodohnya saya..


Awak tegur saya
Saya buat dunno
Tapi awak tak tahu happy nya saya


Saya dengar awak cerita
Awak kata dah jatuh cinta
Sedihnyer saya


Awak keluar tengok wayang
Saya pun
Awak keluar dengan dia
Saya tengok aje


Awak call saya
Mengacau betul.
Tengah tido lah
Saya layankan aje


Awak cakap awak dah putus
Saya senyum sampai ke telinga
Tapi awak tak nampak


Saya cakap..
Kesiannya awak..
Hipokritnya saya


Hari ni hari jadi saya
Tapi awak luper
Saya sedih.
Tapi takpe, awak bukannya sesiapa


Awak mintak maaf
Saya senyum aje
Saya kata tak kisah
Awak belanja tengok national treasure
Isk tak romantik nyer
Tapi best per


Saya dapat bunga
Cantik suker sangat
Tapi tak tahu sape pengirimnya
Awak nampak
Awak terus balik


Saya panggil awak
Tapi awak tak toleh
Saya cuma nak bagitahu

Awak.!!!!!LORI!!!!!!!!!


Saya kejar awak
Awak terus jalan
Saya tolak awak.
Awak jatuh.


Saya nampak lori
Betul-betul depan saya
Kalau ia sempat
Saya nak bagitahu.

Awak..SAYA SAYANG AWAK



HONKHONK


P/S :

ITS BETTER TO LOSE YOUR PRIDE WITH SOMEONE YOU LOVE
RATHER THAN LOSE SOMEONE THAT YOU LOVE
WITH YOUR USELESS PRIDE

LIFE IS SHORT JUST TELL THEM THAT. THEY'RE MEANT SOMETHING TO YOU....

10 comments:

Fadzli Amir said...

Hahahhaa..tak tau la nak sedih ke nak gelak...memang macam sdih tapi nak gelak sbb dah kena langgar masih buleh menulis...sorry...hehhehe

Marsha~ said...

mcm video klip lagu sedih je.. huhuhu

Panglima Muda said...

Saya pun sayang awak
awak pun buat lupa aja

~~zaa~~ said...

sweetness!

~~*Lady Salwa*~~ said...

Fadzli:

Mula2 nangis dulu, pastu ketawa... buleh??? hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Marsha:

Ye ke... Saya pun C&P dari email nih...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Panglima muda:

????

~~*Lady Salwa*~~ said...

Zaa:

yezza...

Ena said...

huhu..

memula..sedih


pastu



ketawa..



:D

syariza09 said...

suka ngan ayat bwh nie, betul2 menyentuh

LIFE IS SHORT JUST TELL THEM THAT. THEY'RE MEANT SOMETHING TO YOU....