Wednesday, January 19, 2011

Cubaan tuan tanah untuk….

Salam…


Setelah sekian lama asyik dok tempek2 je gambar si kecik tu… Ni ummi dia lak nak tempek gambar tuan tanah a.k.a tuan punya blog…

Cubaan tuan tanah untuk menempekkan diri... hehe

Tapi gambarnya sedikit blurrrr la… Sebab tu la cheq pilih nak letak gambar ni… Ye la, cheq ni kan pemalu orangnya… hahaha

Tu pasal la letak gambar yang ala2 blur….

Wajah terkini tuan umah… Muka chubby sebab peknen… hehe (alasan, padahal muka memang chubby… tapi tak nak ngaku… hehe)

Layan la sekeping gambar yg ala2 blur ni… Saja testing amik gambar ngan Faris guna henpon yang baru dibaiki setelah tersadai dalam laci hampir setahun akibat rosak…

Ops, faris cekci sket la sebab tak berbaju lak masa ni… Masa ni tengah dok siap2 nak kuar jalan2 cari pasal… hehe

Ok la, cukup la sikit2 je tempek gambar… Tak leh banyak2… Kan dah kata yang cheq ni pemalu… Segan lak nak letak muka sendiri banyak2… hehe

Ok, daaaaaa….

8 comments:

~~zaa~~ said...

:D lama tak tengok sal..last jumpa kt sepital seusia umur faris heheheh

dakcik said...

ala malu la plak..letak la pic comel tau! =D

syariza09 said...

ala Sal, x puas la. Pasni tepek lg ok :)

Fieza79 said...

alaa...nk segan apa nya...blog seniri kan...cun tu in pink n white...kita suka sgt la kaler2 gitu...

nnt tempek2 lg tau...

mamalieyna said...

hikhik..comel je sal malu2..hehe/..

Asrul "iLham" Sany said...

sama2 cute...;)

NzA said...

salam ziarah...
segan ek?????

Adzriel AB said...

faris pun mcm malu2 je..