Thursday, January 6, 2011

Hujan oh hujan...

Salam...

Sejuk betul pagi ni... Nun kat luar masih renyai2... Patut la pagi tadi rasa liat je nak bangun... Sedap je dok tarik selimut lagi... hehe

Tambah lak malam tadi tido lambat gara2 tak dapat lelapkan mata... Akibat terasa sakit hati dengan seorang hamba Allah nih...

Entah la, mungkin memang niat dia nak sakitkan hati saya or secara tak sengaja... Tapi kalau memang niat dia, tahniah la ye... Memang dia dah berjaya sakitkan hati saya ni...

Kepada hamba Allah tu, terima kasih banyak2 la kerana menyakitkan hati saya dan membuatkan saya tak dapat tidur lena malam tadi dan terima kasih jugak sebab buat saya menangis ye...

Tak pa, saya tak nak la balas balik kata2 dia... Biar la, nanti kalau kena kat diri dia sendiri, saya nak senyum sampai ke telinga... hahahahaha (gelak jahat...)

Masa tu mungkin baru dia tau apa yang saya rasa sekarang ni...

Ok la, nak breakfast jap nih... Daaaaaa.....

3 comments:

Fieza79 said...

apa la yg dia kata kat sal tu...sian sal smpai nangeh..

bunga_ros said...

sabar byk2 ye wa.. Jg emosi tu.. cian baby kat dlm tu kan.. Musti dia tau ummi dia ngah sedih.. Doakan org tu diberikan petunjuk Allah..

Ena said...

tu la kan..ada2 je la skrg nie kan.. tak blh ker tengok org senang? sabar je la kan sal..