Monday, January 31, 2011

Live dari Kedah....

Salam...


Dok watpe?? Dah sarapan ke?? Ada yang bekerja ke hari ni? Ke dah start cuti panjang cam saya?

Saya tak breakfast lagi nih. Jap lagi kot... Pagi ni ada pulut la... Best2... leh makan ngan durian + santan dan jugak sambal ikan bilis bagi yang tak makan ngan durian...

Nak letak gambar, cable henpon lupa bawak balik lak...

Ok la, nak pi makan sat, dah lapaq sangat2 ni... Lagi pun si kecik ni dok sibujk kacau...

Nanti2 saya sambung lagi... hehe

Kepada yang bekerja hari ni selamat bekerja la ye... Yang dah bercuti selamat bercuti...

Till then, daaaaaaaaaaaa....

**pembetulan: ada yang tersalah faham lak pasal entri saya yang sebelum ni. Saya masih kat Putrajaya hari Jumaat lepas. Pagi sabtu tu baru bertolak balik kampung...

Sampai dalam kul 1.30 petang... hehe. Bukan dah ada kat kampung Jumaat tu... :)

8 comments:

MrS. F!zA said...

kedah kt mna??sok nk blik kedah jgk ni..hehehehe

Fieza79 said...

alahai sedap nya bekfes pulut dgn durian..wahwahh...i like..!

syariza09 said...

huhu...sy masih bekerja & rabu pun keje, x cuti pon. bestnya....sampai jg hajat sal nk mkn pulut doyan kann

Ena said...

hehe..

sama la ngan akak nie.. ada kat kg la ni.. cuma patut nya tolak pagi senin tp tak jd pg ahad baru gerak.. arini baru nak siaran.. selamat bercuti sal.. :)

e.l.i.z.@ said...

ooo dh kt kedah...eli lak balik kelate lmbt lg sbb esok family dr kelate nk mai kajang ;-)

bunga said...

jom p makan dulu..

yong kaya said...

makan jgn banyak2..ingat kat org jauh sama....hahahahah

So Shy Lady said...

huhuhu nk jugak pulut! lamanye cuti bblog heheh!