Wednesday, September 29, 2010

Nak pergi ke tak ye....

Salam...

Esok seharian ada kursus. Tak tau la nak pergi ke tak. Sebabnya, esok sepatutnya saya kena ganti orang (PA lain). Tapi saya dah bagi nama untuk pergi kursus tu & nama saya terpilih...

Dah la kursus tu pasal menda yg saya minat (berkaitan IT)... Adeh, camna ni.. Nak pergi ke tak... Nak pergi ke tak... huhu...

Sempat lagi ni buat keputusan sebelum esok... Tapi cam sayang la kan, kesian lak kat orang lain yang bagi nama tapi tak terpilih tu. Saya lak dah terpilih, alih2 tak nak pergi lak...

Erm....

***
Selingan:

tiba2 rasa tak sabar nak pi amik si kecik tu kat taska... Semua ni gara2 tadi ada sorang staf kat department saya dok nyanyi lagu "Bapaku pulang dari kota, bapaku belikan kereta... bla bla..."

Faris cukup suka lagu ni. Kalau dengar saya nyanyi je terus dia pun ikut nyanyi sambil buat gaya picit hon, bawak kereta dan semua gaya2 yang berkaitan lirik la... kelakar tul tengok bila dia semangat nyanyi sambil wat gaya...

Kalau tengah letih or tensyen boleh ilang la bila tengok dia wat camtu...

Satu lagi, selalunya dalam keta otw nak balik umah mesti dia dok nyanyi "ingat ingat tobat... ingat ingat tobat..." yang tu je lirik yang dok ulang2... Ala, lagu Tomat tu... Pastu Astaghfirullahhal'adzim tu  dengar dia sebut 'adzim je... hehe

Ok la, menceceh lebih2 lak. Entri penghilang boring sementara tunggu husband sampai... Till then, daaaaaaaa.

5 comments:

Aina Rieqa said...

huhuhuhu..
ssh klu nk buat keputusan scr drastik...
tp klu sy...
sy akak pilih keputusan yg sentiasa berda difikiran sy...
cnth nye..
nk mkn ke x??
klu mkn tu je yg asik berlegar dlm kepala..
so sy mkn..
huhuhuhu..

. . . h u s n a . . . said...

comellllll :D

mamaarifakeemaisy said...

kursus berkaitan IT sure ada praktikal kan..takla boring kot..gi je..dpt sijil kan..^_^..best tu..hehe..

-Sara- said...

hikhik..comel!
syaqir lak suke nyanyi twinkle little star tuu smbil wat gaye gak..hehe :D

syariza09 said...

kalau Sal gi kursus, tugas PA tu ada org len ganti ka? Kalau tak dak effect apa2 tugas, leh jer gi kursus. Apa2 pun kena ikut arahan boss dulu