Wednesday, September 8, 2010

Makin lengang...

Salam...

Sunyi ja terasa pagi ni. Macam datang kerja hari cuti...

Jalan pun makin lengang. Blog pun makin lengang...

Dan mungkin ini entri terakhir saya hari ni... Pastu blog pun akan bercuti tak tau la sampai bila. hehe.

Ok la, pada yang akan pulang ke kampung hari ni atau esok, hati2 di jalan raya okeyh... Semoga selamat sampai ke destinasi dan pulang semula ke rumah masing2...

Ok, daaaaa....

5 comments:

ayah,ummi, farish said...

Selamat hari raya, maaf zahir & batin dr maya :)

ayah,ummi, farish said...

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir & Batin
Dr maya & Family

Ogy said...

salam ziarah dan salam aidilfitri....mama follow..:)

mamalieyna said...

tu la lengang jln ari ni..mcm dh raya time je..huhu..

ok, utk Sal pun..moga selamat sampai ke kampung halaman! syoknyee weeeh..akak esok seawal pagi baru ler bertolak..huhu..mgkn sahur dlm keta je kot!

Ena said...

sama la sal kat sini pun.. ramai dah pakat cuti.. ;D