Sunday, September 12, 2010

Salam raya ke-3...

Salam...

Raya ke mana hari ni?? Saya pi rumah saudara mara je...

Raya kali ni kureng sket la... Faris lak demam malam raya... Nasib baik tak merengek sangat... Malam2 masa tido je merengek.

Siang2 main cam biasa je...

Sekarang kat Kedah lak... Petang ni kot sambung beraya... Ok la, bebel jap je... Nak jengah ke rumah kengkawan tak sempat lagi la...

Nanti2 la qado ye... Ok papai...

6 comments:

mamalieyna said...

amboi dan lg online time raya nooh..hehe..akak tak smpt, ni dh mula bertugas! huhu..ciannye faris tak sihat time mlm raya,,,

Ena said...

salam sal..

dah balik KL ker belum nie? heheheh syoknye leh raya kat kg lama2.. ;D

Helmiyani said...

alalal.. ciannya demam time raya ni.. faris nak kena dapat duit raya banyak2 baru la baik demam :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Mamalieyna:

Hehe, sempat curi2 masa jap... hehe

tu la, nak beraya pun tak best... Naisb baik la 3 hari je demamnya...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

Salam akak,

18 Sept. hari tu baru balik sini... cuti lama kali ni... hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Helmiyani:

Tu la, org nak raya dia lak demam. demam2 pun dpt kutip duit raya banyak jugak... hehe