Friday, September 3, 2010

Jumaat menjelma lagi...

Salam...

Entri ni macam tak dak kena mengena ngan tajuk je... belasah je la labu... hehe

Pagi2 lagi perut dah berbunyi2... Padahal pagi tadi masa sahur dah makan nasik (tapi stengah senduk je...) dan 2 keping roti gardenia... Cobaan...

Harap2 dapat bertahan la sampai ke petang. Nak kata baru awal2 bulan puasa, dah masuk akhir bulan berpuasa dah...

Mood hari ni sedikit swing... ntah kenapa pagi2 dah tak ada mood. Mungkin sebab sakit kepala... Dah 4 hari tak hilang2 lagi... Nak makan ubat tak berani lak. Tahan je la...

Ok la, nak bebel panjang pun tak ada mood. Ada masa nanti jumpa lagi yeh... hehe

Tengah hari ni balik rumah, ada orang nak hantar barang... Yeayy, tak sabo lak nak tengok barang2 baru tu... hehe

Till then, daaaaa

6 comments:

Cik Yuki said...

hahaha sy plg ske ari jumaat.~

Ena said...

wahhhhhhh..

perabot wat raya ker sal? bestnyerrr.. ker langsir cam akak.. tengah tunggu gak nie.. tapi next week katanya. jln datang malam raya or after raya udah ler... huhu

~~*Lady Salwa*~~ said...

Cik Yuki:

Ye la, sebab esok cuti ek... hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

Nak kata perabot raya tu, kebetulan je kot dapat beli nak dekat raya... hehe

Ala, meja makan ngan katil baru je... Selama ni dok makan kat meja jepun tu je... sadis tol... hehe

Katil tu pun sebab dah lama, masa hubby sal bujang dulu lagi. dah nazak dah... hehe

mrs_yus said...

hii ape brg baru tu yee..sofa baru eekkkkk..hehe :P

syariza09 said...

bestnya thn ni dpt beraya ngan brg2 baru. Pasni leh la jemput kawan2 mai umah