Tuesday, September 7, 2010

Sejuknyaaaaaaa.....

Salam...

Sejuk betul ye pagi ni.. Dah pakai jaket pun masih terasa sejuk... Camna la faris kat taska tu. Tadi masa hantar dia memang terasa la kesejukan dalam taska tu.

Nasib baik bagi dia pakai baju lengan panjang hari ni... tapi tu la, selimut yang saya bawa ke taska tu cam dah 'hilang' je... Saya pun asyik terlupa nak tanya je...

Makin terasa lengang je hari ni... Esok lagi bertambah lengang la. Lusa? Kompem lengang... hehe

Aisyeh, ngantuk lak rasa sejuk2 nih... nak berjalan2 jap, takut kang bos cari tak ada kat tempat lak. Camna nak hilangkan sejuk nih...

Ok la, nampak gayanya nak kena pi jalan2 amik angin sat ni. Sejuk sangat + mata makin memberat je ni... Dah berapa kali menguap nih... Kang ada yang terlena kat kerusi ni kang... hehe

Ok, daaaaa....

3 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

rafiq pon start selsema

sbb cuaca sejuk panas sejuk panas..adeh

"Sal,SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, SEKIRANYA SEPANJANG KENAL DLM ALAM MAYA NI TERSALAH BAHASA N TERSALAH KATA..AMPUN MAAF DIPINTA.."

Ena said...

Tu la.. kakt opis semalam pun sejuk sangat.. dah pakai blazer pun still sejuk sampai ke tulang.. tu yg buat akak jadi makin teruk.. sudahnya akak p surau tido lam telekung cam sal cakap tu.. hehe.. THanks.. kurang la sikit selesema time tu..

syariza09 said...

tidoq ja kt krusi tu. kalau org tanya, buat2 la pening kpala.

opppss...pandai pula suruh Sal ckp bohong