Wednesday, September 1, 2010

Salam pagi September...

Salam...

Fuh, fuh... dah berhabuk sket blog ni... Al-maklum la, tuan empunya bercuti panjang... Hari ni dah masuk bulan september ye... Dan tak berapa lama lagi nak masuk bulan Syawal pulak...

Sekejap saja masa berlalu... Sedar2 dah nak masuk tahun depan dah... Huhu, tahun yang penuh debaran... hehe (bagi saya la...)

Banyaknya cerita kengkawan yang nak kena pi jengah... Tak pa, slow2... Sambil2 buat apa yang patut...

Ada banyak cerita nak dikongsikan. Tapi, nanti2 la kot, bila ada kelapangan. Ok la, tu je nak celoteh jap pagi ni. Warming up jari jemari ni ha...

Daaaaa....

3 comments:

Ena said...

salam september yeh sal.. heheh ;D

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

yess..dah september..uhuhuhu kojap je..daaa nak akhir tahun..sob sob

mamalieyna said...

tu la..jap ja kan..nnti sedar2 masuk tahun baru pulak..mau meningkat lg usia..hoho..

*persiapan nk raya dj ready ke? ^_^