Friday, July 2, 2010

Hilang selera cheq....

sumber : google

Salam...

Semalam agak sibuk, ada cermah. Tu yang sepi ye. Entri pun autopublish je tu... Kawan2 dah sarapan ke? Saya dah, tapi tak berapa nak kenyang lak...

Entah kenapa sejak dua menjak ni asyik lapaq nasik ja. Kalau tak dapat makan masa tengah dok lapaq nasik tu habih menggeletaq (menggeletar) satu badan. Mula la rasa macam nak pengsan... (over la pulak...).

Pagi tadi pun sama gak, rasa lapaq sangat. Turun la pi beli makanan. Sekali nampak ada nasik lemak. Fuh, terus tekak rasa nak sangat makan nasik lemak... Beli la satu bungkus.

Sekali bila dah makan, hilang terus selera sebab sambal dia tak rasa apa langsung. Pedas ke masin ke semua tak rasa. Tawaq habiaq (tawar sangat2 la) chek habaq mai... Perut dah la tengah lapaq sangat2 ni. Try jugak la suap, tapi memang tak tertelan.

Potong selera betoi la. Sabaq ja la... Cheq ni bukan boleh makan nasik lemak sambai (sambal) dia tak pedas, langsung tak lalu... (Ngada2 ja lebih...)

Ok la, tu ja nak berletiaq (berleter) pagi ni. Tengah hari satgi kalau tak keluaq pi mana2 ada la entri petang ni. Kalau tak, ni la entri last sebab akan berhenti bersiaran buat seketika sampai minggu depan. Sebab apa? Tungguuuuuuuuuuu...

Ok, papaiiiiiiii....

4 comments:

Ena said...

alahai siannye.. akak makan cekodok jekk pagi nie..ada lagi ni sal nak? ehehhe..

sal nak p bercuti yeh? ehehhe.. syoknyerrr...

Aleeya said...

MMG KECEWA KAN ..KLO MAKANAN BELI NI NAMPAK SEDAP DA NEK SELERA TAPI BILA MAKAN ADUYAIII, RASE TETIPUPUN YER..PEPON NASI LEMAK MGM SODAP

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sabar jela
sian ko sal makn makanan takde rasa
sy pon rasa geram tak gaban org camtu!

sy lak emo..agagga

E.L.I.Z.A said...

yeke? adoii lapa sapa mcm tu skali hehhe..sy pun mcm tu jgk bila dh lapar sgt :P

yg plg sy x suka ngan org yg jual mknn ni, dorang tu tak rasa dulu ke b4 nk jual? ptt nya masak la sedap2.