Monday, July 19, 2010

Dush duh dush... Ha, amik kau....

Salam...

Hari Isnin yang agak bosan. Dah lama tak rasa stress camni.

Seriously, seboleh2nya nak cuba elakkan daripada rasa stress dan tension. Tapi kan, hari ni sedikit tersasar. Ntah kenapa rasa tension sangat bila tiba2 je semuanya nak di'hempap' atas kepala saya.

Apa, ingat saya ni robot ke??? Haisyh... Nak marah lebih2 tak leh lak. Siapa la saya ni. Hanya kuli cabuk je... Tak pa, tunggu la nanti... hehe

Ok la, tu je nak bebel. Tak kuasa nak taip panjang2. Nak tenangkan fikiran jap nih. Kalau ikut hati kang bertambah stress. Kan tak sihat untuk diri sendiri. Nanti senang dapat macam2 jenis penyakit.

Till then, daaaaa...

** nampaknya nak kena pi kursus pengurusan stress la camni...

6 comments:

Aleeya said...

hehehe dush3 tu tak kuat..bom kan terus..bia jadik keping2 hahahaa..cewah aku ..jadik batu api laks ;p

mamalieyna said...

huhu..ada kesempatan g kursus psl stress best tu...tcare ya, dont duss duss...sabor jer! =P

~~*Lady Salwa*~~ said...

Aleeya:

Kang kalau guna bom ngan saay2 sekali meletup kot. tak sempat nak lari... hehe

tapi kalau ikut hati nak je wat camtu... ngeh ngeh

~~*Lady Salwa*~~ said...

mamalieyna:

tu la, bagus jugak menambah ilmu pengurusan stress ni... hehe

Tu la, sabo je la ni... Marah dalam hati je la. Nak dush dush betul2 tak berani... :)

lydzar said...

salam singgah..jgn stress..tak best :)

e.l.i.z.@ said...

sabar ye..p amik air semayang..segar sikit muka tuh ekekke