Wednesday, August 25, 2010

Jalan pun dah terketaq-ketaq...

Salam...

Dah pun petang ye... Sekejap je...

Petang2 camni keletihan mula la terasa. Saya ni nak jalan pun rasa menggeletar je lutut nih. Kalah orang tua lak... hehe

Bukan apa, pagi tadi saya telah diserang sakit perut. 2 kali jugak la mengadap toliet tu... Dah la sahur makan sejemput je nasik... Harus la nak rasa cam longlai je nih...

Tengah hari tadi pergi beli susu si kecik tu pulak. Susu kat rumah habis langsung, semalam baru perasan. Pagi tadi untuk bawak ke taska pun dapat la untuk sekali bancuh je...

Ingat nak singgah la bank amik duit. Sekali, punya la ramai beratur sampai ke luar pintu. Terus terbantut niat. Nasib baik la pergi ngan hubby. Guna duit dia la... hehe

Ok la, bebel je kan. Kaki lenguh2 banyak berjalan tadi. Jari ni je tak reti lenguh2 lagi... Petang ni ada jemputan berbuka lagi.. hehe

Tapi esok kena bangun awal sikit dari selalu la utk masak sahur... Ingat nak buat nasik goreng je la... Cepat dan mudah.. hehe

Kawan2 camna?? Ok la, papaiiii...

4 comments:

Ena said...

alahai siannya..

akak pun sama tadi pergi bank sekali.. fuhhh tak larat nak nunggu la.. ni belum lg preey cam sal.. pun taklarat nak nunggu.. next time je la..

betul tu senang.. nasi goreng ;D

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

adui..org pegnent kene makang banyok2 mek sal tula doh ketor2 makang nasik sejeput

take care ye

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:

tu la pasal... baik pergi esok2 je la... dari lenguh berdiri lama tu...

yeay, mendapat sokongan... hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

Rose:

Dok lalu la mek rose... pagi sangat nak makan nasik, tekak ni tak leh terima... hehe

kalau roti tu laju la jugak makan. tapi stok habis lak...