Thursday, November 11, 2010

Adeh, lapar...

Mood nak berblogging minggu ni adalh zero to hero...

rasa sangat lapar + rasa nak cepat2 je balik...

lambatnya lagi kul 5.30 petang... adeh...

**stok biskut dah habis, lupa nak top up...
harus angkut satu tin esok... hehe

**baby lam perot pun asyik dok gerak2 je nih...
agaknya dia pun kelaparan kot...
"sian baby ye... sabar ye sayang, kang balik umah kita makan ye..."

tak sabar nak tunggu minggu depan.... miss my bucuk cayang so much...
tolongggg... ada 'empangan' nak pecah nih... (ni yang malas ni... adeh...)

Bak kata hubby : "Kat Kedah & Perlis yang hujan, tapi banjir kat Putrajaya..." cis...

4 comments:

Ena said...

alahai..

sabar2x..
jangan pecahkan empangan tu berterusan.. hehe.. abis banjir sampai kat ampang nanti.. heheh..
kidding!!

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

maunya tak banjir kan sal, berjauhan ngan si bujang tu

-Sara- said...

xbestlah sal xceria..... :(

OnFarisha said...

Anak dok jauh ya.. Mmg sarat rindu la kan.. sha tak betah berjauh ngan anak².. lain sgt rasanya.. kalau outstation sehari pun.. Mlm nak tido tak kena je.. :(

Apapun, sabar yea...

Jemput jenguk blog sha kalau berkelapangan :) Blh follow²...
http://kamarfarisha.blogspot.com/